


Sklep internetowy działający pod adresem www.cencik.sklep.pl oraz aukcje allegro (nick: cencik-tools ) prowadzone są przez PPHU CENCIK e-mail cencik.sklep@gmail.com , nr telefonu 043 829 69 46 , nr telefonu kom. 509 877 339
Ochrona danych osobowych
- Dane osobowe przekazywane nam przez klientów sklepu www.cencik.sklep.pl są wykorzystywane wyłącznie w celu:
- realizacji umowy
- jeśli klient wyrazi na to zgodę, w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez sklep www.cencik.sklep.pl
- Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.
- Każdy klient ma prawo dostępu do swoich danych oraz ich poprawiania - każdy klient po zarejestrowaniu się ma wgląd do swoich danych oraz może je zmieniać. Powierzone nam dane osobowe są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z zasadami określonymi w obowiązujących przepisach prawa.
Opisy i zdjęcia produktów
- Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane techniczne nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą jednak być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o kontakt z obsługą sklepu lub w przypadku oprogramowania sklepów internetowych zwrócenie się z prośbą o udostępnienie sklepu demonstracyjnego. Zdjęcia produktów to ilustracje poglądowe i mogą czasami różnić się od rzeczywistego wyglądu przedmiotu. Nie zmienia to jednak nigdy ich właściwości.
Ceny
- Wszystkie ceny podawane w sklepie internetowym na stronie www.cencik.sklep.pl są wyrażone w złotych polskich (PLN).
- Cena podana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia.
Zamówienia
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stronę www.cencik.sklep.pl lub aukcje allegro pod nickiem cencik-tools. Zamówienia realizujemy w kolejności ich składania.
- Informacja udzielona przez sprzedawcę o przyjęciu zamówienia do realizacji, na podstawie zaakceptowanej przez obie strony oferty, wysyłana poprzez pocztę elektroniczną, jest jednoznaczna z zawarciem umowy kupna/sprzedaży wiążącą obie strony transakcji.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia.
- W przypadku odbioru osobistego (opcja dostępna w koszyku), złożenie zapotrzebowania poprzez stronę internetową poczytuje się za przyjęcie rezerwacji na dany produkt i przygotowanie towaru do zakupu. Moment zawarcia umowy kupna- sprzedaży następuje natomiast przy odbiorze towaru, po zbadaniu przez klienta przedmiotu zakupu oraz osobistej akceptacji oferty.
Dostawa
- Towar zamówiony w sklepie internetowym www.cencik.sklep.pl dostarczamy Pocztą Polską Inpostem lub kurierem DPD
- Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki)
- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia.
- Przy każdym produkcie dostępnym w naszym sklepie, w okienku 'Dostępność produktu', obok aktualnego stanu magazynowego, pojawia się także informacja o przewidywanym czasie wysłania towaru. Czas ten nie obejmuje czasu kompletowania zamówienia i liczony jest od momentu przekazania przesyłki na poczcie do momentu doręczenia.
- Wraz z towarem wydawane są warunki sprzedaży wraz z regulaminem, dokument gwarancyjny oraz faktura VAT lub paragon fiskalny. W przypadku braku któregokolwiek z tych dokumentów prosimy o zgłoszenie tego faktu w celu uzupełnienia braków.
-
List ekonomiczny i list ekonomiczny priorytetowy nie jest rejestrowany na książce nadawczej . Firma PPHU CENCIK nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przez Pocztę Polską tego rodzaju przesyłki.
ZALECAMY LIST POLECONY LUB INNE FORMY WYSYŁKI
Sposoby płatności
- Płatność za towar może być dokonywana przez klienta w następujący sposób:
- Przed wydaniem towaru Klientowi:
- Przelew na rachunek bankowy sklepu
- Szybkie płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- W momencie odbioru towaru:
- Gotówką w przypadku odbioru towaru przez Klienta własnym staraniem i na własny koszt .
- Gotówką do rąk przewoźnika, w przypadku dostawy towarów za pośrednictwem przewoźnika.
- Przed wydaniem towaru Klientowi:
- Sprzedający może ustalić z klientem inne, szczególne warunki i formy płatności. W takim wypadku obowiązują warunki i formy płatności wskazane z zamówieniu potwierdzonym przez Sprzedającego jako przyjęte do realizacji i spełnienia wszelkich dodatkowych wymogów związanych z uzgodnionymi warunkami lub formą płatności (m.in. sprzedaż na raty).
- Klient nie jest uprawniony do wstrzymania płatności, ani potrącenia swych należności w stosunku do Sprzedającego. Przeniesienie wierzytelności przysługującej Sprzedającemu na inne podmioty, możliwe jest wyłącznie za uprzednia zgodą Sprzedającego udzieloną na piśmie pod rygorem nieważności.
Zwrot towaru
- Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić zgodnie z obowiązującymi przepisami, w terminie do 14 dni kalendarzowych od daty zakupu i musi fakt ten poprzeć pisemnym oświadczeniem. Oświadczenie należy wysłać listem poleconym, mailem lub załączyć do paczki ze zwracanym towarem (z wyjątkiem towarów opisanych w pkt.7).
- Zwrot towaru odbywa się na koszt klienta. Sprzęt nie może nosić oznak użytkowania. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym, a oprogramowanie dostarczone na nośnikach wraz ze sprzętem nie może nosić znamion użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzęt nie zostanie przyjęty.
- Zwrot towaru do sprzedawcy powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu odstąpienia od umowy kupna/sprzedaży. Zwrot następuje za pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru przez sprzedawcę. Wraz z odsyłanym towarem klient winien zwrócić wszelkie produkty/świadczenia, które otrzymał gratisowo, a/lub których warunkiem otrzymania lub otrzymania w preferencyjnej cenie był zakup zwracanego sprzętu.
- W sytuacji, gdy klient zdecyduje się na zwrot towaru a decyzję poprze pisemną deklaracją, oraz gdy zostaną w całości spełnione powyższe postanowienia , umowę kupna- sprzedaży uważa się za nie byłą i klientowi zostanie wystawiona faktura korygująca do dokumentu zakupu. Po odesłaniu przez klienta podpisanej kopii faktury korygującej zwrócona zostanie kwota stanowiąca wartość zakupionego sprzętu pomniejszona o koszty dostawy w przypadku gdy poniósł je Sprzedający, i ew. inne koszty, które wykazał sklep, związane z dostarczeniem i obsługą towaru. W przypadku korekty ilościowej towaru, Sprzedający zastrzega sobie prawo do wystawienia nowej faktury na usługi związane z dostarczeniem i zwrotem towaru, gdy ponosił je Sprzedający.
- Po otrzymaniu przesyłki klient winien dokładnie sprawdzić paczkę i otrzymany sprzęt i o ewentualnych usterkach niezwłocznie poinformować sprzedawcę. Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar wysłać za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres: PPHU CENCIK ROŻDŻAŁY 17 98-290 WARTA lub nie odbierać przesyłki.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem Sprzedawcy nie przysługuje w przypadku nagrań audio, wideo oraz zapisanych na nośnikach programów komputerowych z licencją elektroniczną, po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania.
- Zwrotowi nie podlegają przesłane poprzez pocztę elektroniczną lub Pocztę Polską licencje na oprogramowanie wystawione imiennie na dane wskazane przez Klienta. Licencja na programy w wersji pełnej (aktywacje online doknywane przez sprzedającego) jest dostarczana klientowi na jego specjalne zamówienie, po uprzednim zapoznaniu się z jego cechami oraz działaniem w wersji demonstracyjnej - które udostępniane jest na życzenie klienta. Ze względu na specyfikę oprogramowania a w szczególności skryptów sklepów internetowych aktywowanych przez sprzedającego na konkretnym adresie www klienta - zwroty nie będą uwzględniane. (Podstawa prawna: Ustawa z dnia 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny").
- Prawo odstąpienia od umowy, o którym mowa powyżej, dotyczy także sprzedaży ratalnej, przy umowach zawieranych na odległość, zgodnie z warunkami umowy kredytowej.
- Sprzedający nie stosuje polityki towarów zastępczych.
Procedura reklamacji
- Jeżeli zakupiony wysyłkowo produkt zawiera wady, koszty zwrotu przesyłki pokrywa Kupujący. Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta. Sprzedający rozpatruje reklamacje najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia drogą pocztową lub elektroniczną.
- Sprzęt powinien zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu .
- Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu firma spedycyjną czy też Pocztą Polską.
- Sprzęt prosimy przysyłać kompletny, zwłaszcza z akcesoriami, które mają wpływ na funkcjonalność danego sprzętu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu.
- Do sprzętu musi być dołączony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją kiedy (w jakiej sytuacji) dana usterka występuje; opis taki winien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. Dodatkowo należy określić żądania reklamacyjne oraz tryb reklamowania ( z tytułu gwarancji lub niezgodność towaru z umową).
- Do reklamowanego sprzętu komputerowego prosimy o dołączenie kserokopii gwarancji lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu świadczącego o jego zakupie możliwe jest warunkowe przyjęcie takiego sprzętu do weryfikacji, czy dany sprzęt został zakupiony u Sprzedającego i podlega naprawie gwarancyjnej.
- Pracownik serwisu ma prawo zażądać od nabywcy dokument zakupu, gdy oznaczenia na dokumencie magazynowym budzą wątpliwości serwisanta.
- Sposób wysłania sprzętu do naprawy gwarancyjnej:
- klient detaliczny sklepu internetowego jest zobowiązany wysłać sprzęt na koszt Kupującego za pośrednictwem Poczty Polskiej. Po naprawie sprzęt zostanie odesłany również na koszt Kupującego.
- Wysłanie do serwisu przesyłki z reklamacją za pośrednictwem innego przewoźnika może odbyć się wyłącznie wtedy, gdy koszty transportu pokrywa nadawca, w innym przypadku sprzęt nie zostanie przyjęty do serwisu i wróci do nadawcy, który będzie zmuszony zapłacić przewoźnikowi za transport w obie strony.
- Dział serwisu nie realizuje zwrotów z tytułu Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie lub drogą email, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru lub zainstalowania oprogramowania. W takim wypadku należy zapoznać się z procedurą zwrotu z tytułu tejże ustawy oraz regulaminem sklepu internetowego odnoszącego się do sprzedaży pod www.cencik.sklep.pl oraz aukcji allegro pod nickiem: cencik-tools.
- Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.
Serwis
- Przesyłki do serwisu prosimy wysyłać na adres:
PPHU CENCIK ROŻDŻAŁY 17 98-290 WARTA
Kontakt z serwisem
www.cencik.sklep.pl
email : cencik.sklep@gmail.com
Postanowienia końcowe
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w korzystaniu ze sklepu internetowego zaistniałe z przyczyn technicznych (konserwacja, przegląd, wymiana sprzętu, etc) lub innych od niego niezależnych.
- Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem jego umieszczenia w sklepie internetowym pod adresem www.cencik.sklep.pl i odnosi się do sprzedaży w w/w sklepie jak i na aukcjach allegro (nick: cencik-tools) przez czas nieoznaczony.
- Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany niniejszego regulaminu.
- Wszelkie zmiany wchodzą w życie z chwilą ich opublikowania (zamieszczenia) w sklepie internetowym, w związku z czym Klient jest zobowiązany do bieżącej weryfikacji jego postanowień.