


- Wszystkie produkty oferowane w sklepie cencik.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych zostały legalnie wprowadzone na rynek polski oraz posiadają gwarancję producenta.
- Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
-
Jeśli zakupiony towar ma wady fabryczne, prosimy odesłać go zwykłą przesyłką pocztową lub w inny sposób dostarczyć do nas wraz z otrzymaną fakturą lub paragonem wraz z wypełnionym formularzem, w którym należy wypełnić część dotyczącą przyczyn reklamacji.
Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe zwrócimy pieniądze.
Przypominamy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. W przypadku reklamacji równowartość opłaty poniesionej przy odesłaniu do nas wadliwego towaru zwrócimy Ci po otrzymaniu przesyłki i pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
- O terminie rozpatrzenia reklamacji klient jest zawiadamiany droga mailową.